Buffett dan Clark dengan jelas menguraikan strategi Warren Buffett dengan cara yang menarik bagi para pendatang baru dan ahli Buffett yang berpengalaman. Terinspirasi oleh karya penting mentor Buffett...
Article Regulating private support for public goods: de-clubbing public schools Susanna Schaller & Elizabeth Nisbet All against all competition: the incorporation of the International Baccalaureate...
Original release date: 14 Jun 2013.Director, Zack Snyder ; screenplay, David S. Goyer (screenplay), David S. Goyer (story), Christopher Nolan (story), Jerry Siegel (Superman created by), Joe Shuster (...
...
...
...
...
...
Includes index...
The Fighter adalah drama yang menceritakan seorang petinju dari Irlandia bernama Micky Ward dalam perjalananannya menuju ke gelar juara dunia kelas welterweight dan pelatih sekaligus kakaknya, Dick Ek...
antologi puisi Doa Tanah Air: suara pelajar dari negeri Pushkin bukan sebuah kebetulan. Namun, merujuk pada data sejarah. Pembuatan buku ini dipicu oleh belum adanya “bunga rampai” bersama antara ...
...
...
With test file...
Focusing on teaching and learning in educational institutions, Transforming Professional Practice in Education explores the value of enhancing dialogue to improve both professional relationships and p...
...
Bosan menebak apa yang benar-benar dipikirkan orang? Cobalah membaca orang dalam semua situasi—bertemu muka, di layar, di tulisan—menggunakan ilmu baru psikolinguistik, dari seorang penulis buku l...
Improving Schools with Blended Learning is specifically designed to address the important issues needed to successfully modernise education within the context of technological change. It does this by ...
Originally published: 1994...
Previous ed.: 1995...
Daftar Isi: 1. Lelaki Harimau : Wabah Eksistensial sebagai Strategi Simbolis Eka Kurniawan. 2. Nasionalisme dalam Cerpen-CerpenMajalah Penjebar Semangat Sebelum Kemerdekaan. 3. Sejarah dan Fiksi da...
"Note on the text" / David A. Anderson: p. [v]-viii.;...
JK FICTION Num copies: 001....
JK 410.1 Num copies: 004....
...
...
...
...
...